NAPRAWY NA GWARANCJI
AUTORYZACJA TO PODSTAWA
Jako autoryzowany serwis możemy przeprowadzać naprawy gwarancyjne telefonów marki Samsung. Serwisujemy także tablety, smartwatche oraz słuchawki Buds Samsunga.
Niezależnie czy nabyli Państwo swój sprzęt w sklepie Brand Store firmy Samsung, sieci marketów zajmujących się sprzedażą elektroniki, salonie operatora czy w internecie, to możemy dokonać bezpłatnej naprawy na zasadach gwarancji zgodnie z wytycznymi producenta. Co więcej w większości przypadków nie potrzebujemy już dokumenty zakupu sprzętu, gdyż wszelkie informacje na temat gwarancji są widoczne w naszym systemie.
Przypominamy, iż Państwa urządzenia są objęte dwuletnią gwarancją, liczoną od daty zakupu lub aktywacji urządzenia.
Pamiętaj by przed oddaniem sprzętu na obsługę serwisową:
– Wykonać kopię zapasową (istnieje możliwość wykonania odpłatnej kopii danych w serwisie)
(Do wykonania kopii danych polecamy program marki Samsung: Smart Switch)
– Wyłączyć wszystkie blokady
– Wyjąć kartę SIM i kartę pamięci
Dodatkowo przypominamy że urządzenia można wprowadzić w Tryb konserwacji, który chroni dane klienta przed dostępem osób postronnych (co jednak nie gwarantuje, że dane z urządzenia nie zostaną usunięte z urządzenia przy naprawach gwarancyjnych, ale zwiększa szanse na to, że tam pozostaną)
SZCZEGÓŁY TRYBU KONSERWACJI GALAXY – CZYLI JAK WŁĄCZYĆ I WYŁĄCZYĆ
Tymczasowa kopia zapasowa w chmurze
Nowy sposób transferu danych, w tym zdjęć, filmów i plików prywatnych
Tymczasowa kopia zapasowa w chmurze zapewnia bezpieczeństwo danych podczas naprawy smartfona lub umożliwia szybkie i łatwe przenoszenie danych na nowe urządzenia. Wystarczy przesłać dane do chmury, gdzie będą bezpieczne, i pobrać je na odpowiednie urządzenie w dowolnym momencie przed terminem wygaśnięcia (30 dni). Zdjęcia, filmy, notatki, kontakty, szczegóły kalendarza, ustawienia urządzenia, a nawet pliki prywatne w Bezpiecznym folderze — dzięki tymczasowej kopii zapasowej w chmurze nie musisz się martwić o dane, które są dla Ciebie ważne.
PODEJRZYJ WSZYSTKIE SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE INFORMACJI NA TEMAT WYKONANIA TYMCZASOWEJ KOPII ZAPASOWEJ
Przypominamy, iż gwarancją objęte są wyłącznie urządzenia zakupione na rynku europejskim. Sprzęty foldable, czyli Flipy i Foldy z dystrybucji zagranicznej muszą być dostarczone do serwisu wraz z oryginalnym dowodem zakupu, by można było dokonać naprawy na gwarancji. Urządzenie zakupione poza UE możemy naprawić jedynie w formie płatnej, zakładając dostępność tych części w naszych lokalnych magazynach.
Paragony komisowe (faktura VAT marża) nie są honorowane!
Jeśli nie jesteś pewien czy twoje dokumenty wystarczają do prawidłowej obsługi gwarancyjnej skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem Messengera zaglądając na zakładkę KONTAKT, a postaramy się pomóc.
DLACZEGO WYBRAĆ NASZĄ FIRMĘ?
- przeprowadzamy darmowe naprawy gwarancyjne telefonów marki Samsung
- pełna autoryzacja napraw markowych urządzeń firmy Samsung
- trzymiesięczna gwarancja na usługę oraz dwuletnia rękojmia na wymienione części w przypadku napraw płatnych
- wieloletnie doświadczenie
- profesjonalne narzędzia
- wykwalifikowany zespół po bieżących szkoleniach
- szybkie naprawy dzięki lokalizacji w Twoim mieście
- rzetelne testy sprzętu i kalibracja po każdej naprawie
(także testy szczelności urządzeń o normie IP68) - profesjonalna diagnoza usterek
A CO JEŚLI NIE MA JUŻ GWARANCJI?
Proszę pamiętać, iż nawet jeśli Państwa urządzenie nie może być naprawione w ramach gwarancji, oferujemy także naprawy pogwarancyjne. Często przeszkodą do napraw gwarancyjnych jest wystąpienie usterki po dwuletnim okresie ochrony sprzętu. Problem może stanowić także uszkodzenie mechaniczne lub zawilgocenie sprzętu. W takich przypadkach diagnozujemy sprzęt i oferujemy szybkie i atrakcyjne cenowo naprawy odpłatne. Jeśli chcą Państwo poznać szczegóły takich napraw zapraszamy na zakładkę NAPRAW POGWARANCYJNYCH.