NAPRAWY NA GWARANCJI
AUTORYZACJA TO PODSTAWA
![flip6-group](https://gsmbydgoszcz.pl/wp-content/uploads/2024/11/flip6-group.jpg)
Jako autoryzowany serwis możemy przeprowadzać naprawy gwarancyjne telefonów marki Samsung. Serwisujemy także tablety, smartwatche oraz słuchawki Buds Samsunga.
Niezależnie czy nabyli Państwo swój sprzęt w sklepie Brand Store firmy Samsung, sieci marketów zajmujących się sprzedażą elektroniki, salonie operatora czy w internecie, to możemy dokonać bezpłatnej naprawy na zasadach gwarancji zgodnie z wytycznymi producenta. Co więcej w większości przypadków nie potrzebujemy już dokumenty zakupu sprzętu, gdyż wszelkie informacje na temat gwarancji są widoczne w naszym systemie.
Przypominamy, iż Państwa urządzenia są objęte dwuletnią gwarancją, liczoną od daty zakupu lub aktywacji urządzenia.
![flip6-v](https://gsmbydgoszcz.pl/wp-content/uploads/2024/11/flip6v.jpg)
Pamiętaj by przed oddaniem sprzętu na obsługę serwisową:
– Wykonać kopię zapasową (istnieje możliwość wykonania odpłatnej kopii danych w serwisie)
(Do wykonania kopii danych polecamy program marki Samsung: Smart Switch)
– Wyłączyć wszystkie blokady
– Wyjąć kartę SIM i kartę pamięci
Dodatkowo przypominamy że urządzenia można wprowadzić w Tryb konserwacji, który chroni dane klienta przed dostępem osób postronnych (co jednak nie gwarantuje, że dane z urządzenia nie zostaną usunięte z urządzenia przy naprawach gwarancyjnych, ale zwiększa szanse na to, że tam pozostaną)
SZCZEGÓŁY TRYBU KONSERWACJI GALAXY – CZYLI JAK WŁĄCZYĆ I WYŁĄCZYĆ
![](https://gsmbydgoszcz.pl/wp-content/uploads/2024/11/samsung_cloud_section_06_pc-1024x427.jpg)
Tymczasowa kopia zapasowa w chmurze
Nowy sposób transferu danych, w tym zdjęć, filmów i plików prywatnych
Tymczasowa kopia zapasowa w chmurze zapewnia bezpieczeństwo danych podczas naprawy smartfona lub umożliwia szybkie i łatwe przenoszenie danych na nowe urządzenia. Wystarczy przesłać dane do chmury, gdzie będą bezpieczne, i pobrać je na odpowiednie urządzenie w dowolnym momencie przed terminem wygaśnięcia (30 dni). Zdjęcia, filmy, notatki, kontakty, szczegóły kalendarza, ustawienia urządzenia, a nawet pliki prywatne w Bezpiecznym folderze — dzięki tymczasowej kopii zapasowej w chmurze nie musisz się martwić o dane, które są dla Ciebie ważne.
PODEJRZYJ WSZYSTKIE SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE INFORMACJI NA TEMAT WYKONANIA TYMCZASOWEJ KOPII ZAPASOWEJ
![s24ultra-c](https://gsmbydgoszcz.pl/wp-content/uploads/2024/11/03_S24Ultra-GalaxyAI-KV_PC.jpg)
Przypominamy, iż gwarancją objęte są wyłącznie urządzenia zakupione na rynku europejskim. Sprzęty foldable, czyli Flipy i Foldy z dystrybucji zagranicznej muszą być dostarczone do serwisu wraz z oryginalnym dowodem zakupu, by można było dokonać naprawy na gwarancji. Urządzenie zakupione poza UE możemy naprawić jedynie w formie płatnej, zakładając dostępność tych części w naszych lokalnych magazynach.
Paragony komisowe (faktura VAT marża) nie są honorowane!
Jeśli nie jesteś pewien czy twoje dokumenty wystarczają do prawidłowej obsługi gwarancyjnej skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem Messengera zaglądając na zakładkę KONTAKT, a postaramy się pomóc.
![flip6-folded](https://gsmbydgoszcz.pl/wp-content/uploads/2024/11/flip6-folded.jpg)
DLACZEGO WYBRAĆ NASZĄ FIRMĘ?
- przeprowadzamy darmowe naprawy gwarancyjne telefonów marki Samsung
- pełna autoryzacja napraw markowych urządzeń firmy Samsung
- trzymiesięczna gwarancja na usługę oraz dwuletnia rękojmia na wymienione części w przypadku napraw płatnych
- wieloletnie doświadczenie
- profesjonalne narzędzia
- wykwalifikowany zespół po bieżących szkoleniach
- szybkie naprawy dzięki lokalizacji w Twoim mieście
- rzetelne testy sprzętu i kalibracja po każdej naprawie
(także testy szczelności urządzeń o normie IP68) - profesjonalna diagnoza usterek
A CO JEŚLI NIE MA JUŻ GWARANCJI?
Proszę pamiętać, iż nawet jeśli Państwa urządzenie nie może być naprawione w ramach gwarancji, oferujemy także naprawy pogwarancyjne. Często przeszkodą do napraw gwarancyjnych jest wystąpienie usterki po dwuletnim okresie ochrony sprzętu. Problem może stanowić także uszkodzenie mechaniczne lub zawilgocenie sprzętu. W takich przypadkach diagnozujemy sprzęt i oferujemy szybkie i atrakcyjne cenowo naprawy odpłatne. Jeśli chcą Państwo poznać szczegóły takich napraw zapraszamy na zakładkę NAPRAW POGWARANCYJNYCH.
![](https://gsmbydgoszcz.pl/wp-content/uploads/2024/12/certyfikaty-1-scaled.jpg)
![](https://gsmbydgoszcz.pl/wp-content/uploads/2024/12/certyfikaty-2-scaled.jpg)