Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Drogi kliencie. Rozpoczynasz właśnie proces zdalnego zgłaszania usterki w swoim sprzęcie przed jego wysyłką. Wybierz proszę najpierw typ naprawy:
** Uprzedzamy, że zarówno naprawy gwarancyjne jak i płatne mogą wiązać się z koniecznością demontażu dodatkowego szkła ochronnego lub folii nałożonej na ekran i tylną pokrywę urządzenia. Robimy to wyłącznie gdy taka czynność jest niezbędna do wykonania naprawy, otwarcia urządzenia lub jego kalibracji po naprawie. Usunięcie takiej ochrony nie podlega refundacji.
Nie jesteś pewien czy sprzęt jest na gwarancji? – wyślij nam mail z numerem IMEI a sprawdzimy to i prześlemy Ci informację zwrotną
Podanie tego numeru ułatwi nam weryfikacje sprzętu oraz części potrzebnych do naprawy. Wpisz go jeśli go znasz. Numer IMEI jest widoczny na tylnej pokrywie urządzenia, na pudełku a także w ustawieniach urządzenia w sekcji „Informacje”.
Usterki
OFERUJEMY TAKŻE MOŻLIWOŚĆ DIAGNOZY URZĄDZENIA JEŚLI NIE ZNASZ PRZYCZYNY USTERKI I CHCESZ JĄ ZWERYFIKOWAĆ:
Przy naprawach płatnych w których nieznana jest dokładna przyczyna usterki najpierw przyjmujemy sprzęt na diagnozę. W tym wypadku sama diagnoza jest płatna 80 zł. Dopiero po wykonanej diagnozie sprzętu kontaktujemy się z tobą, by poinformować o kosztach naprawy. Możesz je zaakceptować i wtedy wykonamy naprawę w ustalonym koszcie, lub je odrzucić – wtedy odeślemy sprzęt bez naprawy i dodatkowych kosztów.
W przypadku naprawy gwarancyjnej dane mogą zostać usunięte z uwagi na wgranie nowego oprogramowania i jego aktualizację. Taka operacja pozwala nam przetestować urządzenie na wolnym oprogramowaniu bez ukrytych wad aplikacji. (Możemy wykonać kopię twoich danych i ponownie wgrać je na Twoje urządzenie po wykonanej naprawie. W tym przypadku jest to dodatkowy koszt w kwocie 80 zł -jeśli ta dodatkowa usługa ma zostać wykonana należy wpisać taką prośbę poniżej))
Drogi kliencie, aby nasz zespół mógł w pełni zająć się twoim sprzętem musimy mieć do niego dostęp. Jeżeli na urządzeniu jest zabezpieczenie (hasło, kod lub wzór), a jest do niego dostęp, prosimy o zdjęcie zabezpieczenia lub wprowadzenie urządzenie w tryb konserwacji (instrukcja jak to zrobić znajdziesz na naszej stronie w zakładce Napraw Gwarancyjnych). Jeżeli do urządzenia nie ma dostępu (gdyż na przykład ma zbity ekran lub się nie włącza), a klient nie chce utracić danych prosimy o przesłanie nam informacji o zastosowanych zabezpieczeniach.
WZOR.jpg
Imię i nazwisko
Sprzęt odeślemy ci za darmo, jeśli adres znajduje się na terenie polski.

Płatności za naprawę pozagwarancyjną możesz dokonać po zakończeniu diagnozy lub naprawy za pobraniem lub Blikiem. Skontaktujemy się z tobą, by ustalić szczegóły.

Możesz wybrać standardowy adres, lub podać nam paczkomat do którego mamy wysłać sprzęt.

Nasz adres to:

GSM Bydgoszcz
Serwis Samsung
Sienkiewicza 4
85-038 Bydgoszcz
Tel: 52-322-41-97
Mail: poczta@gsmbydgoszcz.pl


PRZY PLANOWANIU WYSYŁKI POLECAMY KORZYSTANIE Z SERWISU FURGONETKA.PL
Pamiętaj by przepisać ten numer i załączyć go w swojej paczce, którą do nas wyślesz. Posłuży on do identyfikacji telefonu i zgłoszenia.