NAPRAWY PŁATNE I POGWARANCYJNE
ZAWSZE TYLKO ORYGINALNE CZĘŚCI
Profesjonalne naprawy płatne i pogwarancyjne Samsung. Naprawiamy telefony, tablety, smartwatche tylko na oryginalnych częściach. Nawet jeśli Państwa dwuletnia gwarancja już wygasła lub urządzenie uległo uszkodzeniu mechanicznemu, to nadal możemy je naprawić. Co istotne wszelkie naprawy pogwarancyjne telefonów marki Samsung, które realizujemy w naszym serwisie podtrzymują aktualną gwarancję sprzętu.
Jeśli okres ochrony gwarancyjnej dobiegł końca, otrzymują Państwo od nas dodatkową trzymiesięczną ochronę na wykonaną usługę. Co więcej wymienione części mają dwuletnią rękojmię producenta.
Zdajemy sobie sprawę, iż nie zawsze wiadomo co tak naprawdę popsuło się w sprzęcie. Oferujemy więc naszym klientom możliwość przeprowadzenia diagnozy sprzętu zanim przystąpimy do naprawy.
Jeśli klient nie chce przeprowadzać diagnozy, możemy na jego życzenie dokonać wymiany danej części pomijając ten krok. Taką naprawę wykonujemy jednakże na ryzyko klienta.
DIAGNOZA URZĄDZENIA – 80 ZŁ
PRZYKŁADOWY CENNIK WYMIANY WYŚWIETLACZA W TELEFONACH
S921 S24 | 1050 | A556 A55 | 550 |
S926 S24+ | 1250 | A546 A54 | 550 |
S928 S24 U | 1450 | A426 A42 | 450 |
S911 S23 | 1050 | A356 A35 | 550 |
S916 S23 + | 1150 | A346 A34 | 550 |
S901 S22 | 1150 | A256 A25 | 450 |
G991 S21 | 950 | A236 A23 | 450 |
G980 S20 | 1000 | A047 A04S | 400 |
Jeśli chcesz po prostu wyczyścić swoje urządzenie, bo zaczęło nieco wolniej pracować lub zapełniło się aplikacjami proponujemy ci wgranie oprogramowania od nowa. Z racji, iż taki zabieg często potrafi tchnąć nowe życie w stare urządzenie, zalecamy wykonanie takiej operacji przynajmniej raz w roku.
Pamiętaj, że jest to ważna czynność w przypadku sprzedaży urządzenia, tak by usunąć z niego wszelkie newralgiczne dane i konta, które są w telefonie.
KOSZT WGRANIA SOFTU: 80zł/100zł
(w zależności od modelu telefonu)
NOWOŚĆ
KALIBRACJA WYŚWIETLACZA REDUKUJĄCA WYPALENIA
Dzięki zaopatrzeniu w niezbędne, nowoczesne narzędzia dostępne tylko dla autoryzowanych serwisów marki Samsung oferujemy także kalibrację wyświetlaczy celem usunięcia wypaleń ekranu. Jeśli zauważyłeś na swoim wyświetlaczu prześwietlenia i echo ikon oraz aplikacji, nie musisz już wymieniać całego ekranu. O wiele mniej kosztownym i problematycznym jest opcja skalibrowania starego wyświetlacza. Pozwala to niemal w całości pozbyć się wszelkich śladów przebarwień na wyświetlaczu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tej usługi zapraszamy do kontaktu z serwisem.
(usługa dostępna dla wszystkich modeli serii S oraz Note od Samsunga S8 wzwyż)
GUARD SERWIS – GUARD SPA
Dzięki nowoczesnym urządzeniom marki Samsung możemy zaoferować Państwu także profesjonalną usługę Guard Spa. W ramach tego zabiegu usuwamy z powierzchni telefonu zanieczyszczenia i bakterie za pomocą promieni UV dokładnie czyszcząc urządzenie.
W ramach usługi oprócz czyszczenia promieniami UV oferujemy Państwu także diagnostykę urządzenia specjalistycznym programem marki Samsung, czyli GD Diagnostic. Jest to program dzięki któremu można zweryfikować poprawność działania telefonu na wielu płaszczyznach, co pozwala szybko i skutecznie wychwycić usterki. Co więcej w usłudze znajdują się także testy szczelności IP6x, dla sprzętów posiadających tą normę wodoszczelności.
To wszystko otrzymują Państwo w cenie 50 zł, a na całą usługę przeznaczamy maksymalnie dwie godziny.
Dla wszystkich naszych klientów GUARD SPA oferujemy dodatkowo 10% zniżkę na etui i szkła hartowane.
TRYB KONSERWACJI W URZĄDZENIACH SAMSUNG
Dodatkowo przypominamy że urządzenia można wprowadzić w Tryb konserwacji, który chroni dane klienta przed dostępem osób postronnych. (Nie gwarantuje to, że dane z urządzenia nie zostaną usunięte z urządzenia przy naprawach gwarancyjnych, ale zwiększa szanse na to że tam pozostaną). Przy naprawach pogwarancyjnych zalecamy włączenie tego trybu jeśli tylko istnieje taka możliwość. Zabezpiecza to dane przed dostępem, kasacją i ułatwia cały proces naprawy serwisowi.
CZY JEST SZANSA NA NAPRAWĘ GWARANCYJNĄ?
Wszelkie naprawy pogwarancyjne urządzeń marki Samsung wykonujemy gdy urządzenie jest uszkodzone lub minął okres dwuletniej ochrony gwarancyjnej. Proszę jednak pamiętać, iż często jesteśmy w stanie naprawić urządzenie na gwarancji, dzięki pełnej autoryzacji serwisu. Jeśli tylko urządzenie nie jest uszkodzone mechaniczne lub zalane istnieje możliwość naprawy nieodpłatnej. Proszę pamiętać, może być wtedy konieczne okazanie dowodu zakupu sprzętu, choć w większości przypadków niezbędne informacje są widoczne bezpośrednio w naszym systemie. Umożliwia to naprawę gwarancyjną bez dowodu zakupu sprzętu. Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się więcej na temat napraw objętych bezpłatną gwarancją, prosimy zajrzeć na zakładkę NAPRAW GWARANCYJNYCH.