Zgłoszenie Serwisowe (wypełnij tylko jeśli zamierzasz wysłać do nas sprzęt kurierem) Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.Drogi kliencie. Rozpoczynasz właśnie proces zdalnego zgłaszania usterki w swoim sprzęcie przed jego wysyłką. Wybierz proszę najpierw typ naprawy: *Naprawa gwarancyjna (gdy urządzenie jest objęte dwuletnim okresem gwarancyjnym i nie posiada żadnych uszkodzeń mechanicznych) UWAGA ta naprawa może wiązać się z utratą danych ** Wybierz tą opcję jeżeli sprzęt posiada gwarancję i nie posiada uszkodzeń mechanicznych, a jego funkcjonowanie wymaga sprawdzenia. Prosimy wybrać poniżej odpowiednią usterkę, której technik miałby się przyjrzeć. Nasz zespół przetestuje sprzęt i wykona naprawę urządzenia.Naprawa płatna (gdy urządzenie jest już po gwarancji lub występuje usterka mechaniczna, taka jak zbity wyświetlacz, uszkodzona tylna pokrywa czy zawilgocenie sprzętu nie posiadającego certyfikatu wodoszczelności)** Wybierz tą opcję, jeśli wiesz że sprzęt jest uszkodzony mechanicznie (nawet gdy nadal znajduje się w dwuletnim okresie gwarancyjnym), zaznacz jedną z opcji poprzedzonych hasłem [Płatna]. (Urządzenia uszkodzone mechanicznie można naprawić wyłącznie odpłatnie poza gwarancją)Naprawa łączona (gdy urządzenie jest uszkodzone mechanicznie, ale wymaga także naprawy w ramach gwarancji) ** Wybierz tą opcję, jeżeli uważasz, że twój sprzęt uszkodzony jest mechanicznie, ale dodatkowo zawiódł inny podzespół, który mógłby zostać wymieniony w ramach naprawy gwarancyjnej. U nas nazywa się to naprawa łączona. Polega to na przywróceniu gwarancji wykonując odpłatną wymianę uszkodzonych podzespołów nie podlegających naprawie gwarancyjnej. Następnie możemy zająć się usunięciem innych usterek już w ramach gwarancji.Kosztorys dla ubezpieczalni – 200 zł (gdy ubezpieczyciel wymaga od klienta wykonania ekspertyzy sprzętu) ** Wykonujemy go wraz z dokumentacją zdjęciową i szczegółami wymaganych kosztów napraw. Koszt wystawienia tej ekspertyzy jest także wymieniony w dokumencie i z reguły ubezpieczalnie refundują go przy rozliczeniu.Odblokowanie urządzenia – 150 zł (gdy zapomniałeś kodu, wzoru lub hasła do odblokowania sprzętu) ** Jeśli zapomniałeś hasła/kodu do odblokowania swojego telefonu, to możemy go zdjąć wyłącznie odpłatnie (nie można rozliczyć tego w ramach gwarancji). Niezbędne jest także przesłanie wraz ze sprzętem dowodu zakupu lub oświadczenia o tym, że jesteś właścicielem sprzętu. Pamiętaj że zdjęcie blokady wiąże się z UTRATĄ WSZYSTKICH DANYCH z urządzenia. Link do oświadczenia – należy je wydrukować, wypełnić i podpisać oraz załączyć do paczki wraz z telefonem** Uprzedzamy, że zarówno naprawy gwarancyjne jak i płatne mogą wiązać się z koniecznością demontażu dodatkowego szkła ochronnego lub folii nałożonej na ekran i tylną pokrywę urządzenia. Robimy to wyłącznie gdy taka czynność jest niezbędna do wykonania naprawy, otwarcia urządzenia lub jego kalibracji po naprawie. Usunięcie takiej ochrony nie podlega refundacji.Model TelefonuG930F GALAXY S7G935 GALAXY S7 EDGEG950 GALAXY S8G955 GALAXY S8+G960 GALAXY S9G965 GALAXY S9+G970 GALAXY S10EG973 GALAXY S10G975 GALAXY S10+G770 GALAXY S10 LITEG780 GALAXY S 20 FE IPG781 GALAXY S 20 FE 5G IPG980/G981 GALAXY S20G985 GALAXY S20+G986 GALAXY S20+ 5GG988 GALAXY S20 ULTRA 5GG990 GALAXY S21 FE 5GG991B GALAXY S21G996B GALAXY S21+G998 GALAXY S21 ULTRAS901 GALAXY S22S906 GALAXY S22+S908 GALAXY S22 ULTRAS711 GALAXY S23 FES911 GALAXY S23S916 GALAXY S23 +S918 GALAXY S23 ULTRAS721 GALAXY S24 FES921 GALAXY S24S926 GALAXY S24+S928 GALAXY S24 ULTRAS931 GALAXY S25S936 GALAXY S25+S938 GALAXY S25 ULTRAA105 A10A125 A12A127 A12 5GA135 A13A136 A13 5GA137 A13A145 A14A156 A15A166 A16A202 A20EA025 A02SA035 A03A037 A03SA047 A04SA057 A05SA207 A20SA217 A21SA225 A22A226 A22 5GA236 A23 5GA256 A25A310 A 3 NEWA320 A3 2017A307 A30SA315 A31A325 A32A326 A32 5GA336 A33 5G IPA346 A34 IPA356 A35 5GA366 A36 5GA405 A40A415 A41A426 A42 5GA510 A5 2016A520 A5 2017A530 A8 2018A505 A50A515 A51A516 A51 5GA525 A52 IPA526 A52 5G IPA528 A52S IPA536 A53 5G IPA546 A54 5G IPA556 A55 5GA566 A56 55A600A605A705 A70A715 A71A725 A72 IPA736B A73A750A805A920M115 M11M127 M12M135M137 M13M156 M15M215 M21M225 M22M236 M23M317 M31SM325 M32M336 M33M346 M34M356 M35M515 M51M526 M52 5GM536 M53 5GM556 M55J320 GALAXY J3J330 GALAXY J3(2017)J415 GALAXY J4 PLUSJ500 GALAXY J5J510 J5 2016J530 J5 2017J600 J6J610 J6+J710 J7 J7 2016J730 J7 2017N950 NOTE 8N960 NOTE 9N770F NOTE 10 LITEN970 NOTE 10N975 NOTE 10+/N976B NOTE 10+5GN980/N981 NOTE 20/NOTE 20 5GN986/N985 NOTE 20 ULTRAF700F/DS GALAXY Z FLIPF707B Z FLIP 2 5GF711 Z FLIP 3 5GF721 Z FLIP 4F731 Z FLIP 5F741 Z FLIP 6F916B GALAXY FOLD 2 5GF926B GALAXY FOLD 3 5GF936B GALAXY FOLD 4 5GF946B GALAXY FOLD 5 5GF956B GALAXY FOLD 6 5GInnyG388F/G389F(XCOVER 3)G390F(XCOVER 4)G398(XCOVER 4S)G715(XCOVER PRO)G525(XCOVER 5)G736B(XCOVER 6 PRO)G556 (XCOVER 7)Model TabletuP7500 (Tab1 10.1" 3G)P3100 (Tab2 7.0" 3G)P3110 (Tab2 7.0" wifi)P5100 (Tab2 10.1" 3G)P5200P5210 (Tab 3 10.1 16Gb)P7500 (Tab 10.1)N8000 (Note 10.1 3G 16Gb)SM-T2105SM-T110(TAB 3 LITE)SM-T113 (Tab 3 Lite VE)T210 (Tab3 7" Wifi)T211 (Tab 3 7.0 3G)T220 (Tab A7 Lite 32GB Wi-Fi)T225 (Tab A7 Lite)T230 (Tab 4 7.0 LTE)T235 (Tab 4 7.0 LTE)T280/T285 (Tab 7.0 Wi-Fi)T290 (Tab A 8 2019 32GB)T295T310 (Tab 3 8.0 16GB)T315 (Tab 3 8.0 LTE 16GB)T320 (Tab Pro 8.4 16GB)T325 (Tab Pro 8.4 16GB LTE)T335 (Tab 4 8.0 LTE)T395 ( Tab Active 2)T500 (Tab A7 2020 32GB)T505 (Tab A7 2020 32GB LTE)T510/T515 (Tab A 10,1 2019 32GB)T520 (Tab Pro 10.1 16GB)T525 (Tab Pro 10.1 16GB LTE)T530/T535 (Tab 4 10.1)T545 (Tab Active Pro 10,1'' 64GB LTE)T550 (Tab A 9.7)T555 (Tab A 9.7 LTE)T560/T561 (Tab E 9.6 1.5/8GB)T575(Tab Active3 )T580 (Tab A 10.1 16GB)T585 (Tab A 10.1 16GB LTE)T590 ((Tab A 10,5 32GB)T595 (Tab A 10,5 32GB LTE)T700 (Tab S 8.4)T705(Tab S 8.4 LTE)T710(TAB S2)T713 (Tab S2 8.0 VE)T715 (Tab S2 8.0 LTE)T719 (Tab S2 8.0 VE LTE)T720 (TAB S5e 10.5)T725 (TAB S5e 10.5 LTE)T733/T736 (TAB S7 FE )T800 (Tab S 10.5)T805 (Tab S 10.5 LTE)T810 (Tab S2 9.7)T813T815 (Tab S2 9.7 LTE)T819 (Tab S2 9.7 VE LTE)T820 (Tab S3 9.7)T825 (Tab S3 9.7 LTE)T830/835 (Tab S4 10,5 64GB)T860 (Tab S6 10,5 128GB)T865 (Tab S6 10.5'' 128GB LTE)T870 ( Tab S7 11 128GB)T875 (Tab S7 11 128GB LTE )T970 (Tab S7+ 12,4 128GB)T976 (Tab S7+ 12,4 128GB 5G)P900/P905 (Note Pro 12.2 32GB)P600(NOTE 10.1)P605(NOTE 10.1LTE)P610(TAB S6 LITE)P613 (TAB S6 LITE 2022)P615(TAB S6 LITE LTE )P619(TAB S6 LITE LTE 2022)X205 (TAB A8 LTE)X110/X115 (TAB A9)X210/X216 (TAB A9+ 5G)X510 (Tab S9 FE)X610 (Tab S9 FE+)X700 (Tab S8 11 )X706B (TAB S8 5G)X716B(TAB S9 5G)X800/X806 (TAB S8+/TAB S8+5G)X810 (TAB S9+)X900/X906B (Tab S8 Ultra 14.6 / 5G)Inny Buds) możesz naprawy: Model smartwatcha (Galaxy Watch) lub opaski (Fit)R220 – FIT2R365 GEAR FIT 2 PROR370 GEAR FITR375 FIT-ER500 WATCH ACTIVER760 GEAR S3 FRONTIERR770 GEAR S3 CLASSICR800 WATCH 46MMR810 WATCH 42MMR820 WATCH ACTIVE 2 44MMR830 WATCH ACTIVE 2 40MMR835 WATCH ACTIVE 2 LTE 40MMR845 WATCH 3R850 WATCH 3 41MMR855 WATCH 3 41MM LTER860 WATCH 4 40MMR865 WATCH 4 LTE 40MMR870 WATCH 4 44MMR875 WATCH 4 LTE 44MMR880 WATCH 4 CLASSIC 42 MMR885 WATCH 4 CLASSIC LTE 42 MMR890 WATCH 4 CLASSIC 46MMR895 WATCH 4 CLASSIC LTE 46MMR900 WATCH 5R905 WATCH 5 LTE 40MMR910 WATCH 5 44MMR925 WATCH 5 LTE 45MMR940 WATCH 6 44MMR965 WATCH 6 CLASSIC LTE 47MMInnyModel słuchawek (Galaxy Buds)Trzecia opcja do wyboruSM-R170 SLUCHAWKI BUDSSM-R175 SLUCHAWKI BUDS PLUSSM-R177 SLUCHAWKI BUDS 2SM-R180 SLUCHAWKI BUDS LIVESM-R190 SLUCHAWKI BUDS PROSM-R510 SŁUCHAWKI BUDS PRO 2SM-R400 SŁUCHAWKI BUDS FESM-R530 SŁUCHAWKI BUDS 3SM-R630 SŁUCHAWKI BUDS 3 PROInneModel Pierścienia (Galaxy Ring)Galaxy RingInnyNumer IMEI urządzenia (lub S/N dla Tabletów/Zegarków/Słuchawek bez IMEI)Nie jesteś pewien czy sprzęt jest na gwarancji? – wyślij nam mail z numerem IMEI a sprawdzimy to i prześlemy Ci informację zwrotną Podanie tego numeru ułatwi nam weryfikacje sprzętu oraz części potrzebnych do naprawy. Wpisz go jeśli go znasz. Numer IMEI jest widoczny na tylnej pokrywie urządzenia, na pudełku a także w ustawieniach urządzenia w sekcji „Informacje”.Usterki *Nie włącza sięNie świeci wyświetlaczNie działa dotykNie ładuje sięNie łączy się z komputeremWyłącza się lub restartujeProblem z oprogramowaniemZawiesza sięBrak dźwięków z głośnikaNie działa mikrofonNie działa kameraBrak zasięgu (połączenia lub dane GPRS)Brak sygnału GPSBrak zasięgu Wi-FiNie działa ładowarkaNie działa kabelNie działają słuchawkiNie działa jedna z aplikacji[Płatna] Zbity wyświetlacz[Płatna] Zbita tylna pokrywa[Płatna] Zbite szkło kamery[Płatna] Uszkodzona ramka[Płatna] Uszkodzone złącze ładowania[Płatna] Zablokowany kodem/hasłem[Płatna] Diagnoza sprzętu 80 złInna usterkaOFERUJEMY TAKŻE MOŻLIWOŚĆ DIAGNOZY URZĄDZENIA JEŚLI NIE ZNASZ PRZYCZYNY USTERKI I CHCESZ JĄ ZWERYFIKOWAĆ: Przy naprawach płatnych w których nieznana jest dokładna przyczyna usterki najpierw przyjmujemy sprzęt na diagnozę. W tym wypadku sama diagnoza jest płatna 80 zł. Dopiero po wykonanej diagnozie sprzętu kontaktujemy się z tobą, by poinformować o kosztach naprawy. Możesz je zaakceptować i wtedy wykonamy naprawę w ustalonym koszcie, lub je odrzucić – wtedy odeślemy sprzęt bez naprawy i dodatkowych kosztów. W przypadku naprawy gwarancyjnej dane mogą zostać usunięte z uwagi na wgranie nowego oprogramowania i jego aktualizację. Taka operacja pozwala nam przetestować urządzenie na wolnym oprogramowaniu bez ukrytych wad aplikacji. (Możemy wykonać kopię twoich danych i ponownie wgrać je na Twoje urządzenie po wykonanej naprawie. W tym przypadku jest to dodatkowy koszt w kwocie 80 zł -jeśli ta dodatkowa usługa ma zostać wykonana należy wpisać taką prośbę poniżej)) *Proszę o zabezpieczenie moich danych (zgadzam się na poniesienie dodatkowego kosztu w kwocie 80 zł)Dane na telefonie nie są dla mnie istotne i liczę się z ich możliwym usunięciemOddaje sprzęt na naprawę płatną (kasowanie danych nie dotyczy tych napraw)Drogi kliencie, aby nasz zespół mógł w pełni zająć się twoim sprzętem musimy mieć do niego dostęp. Jeżeli na urządzeniu jest zabezpieczenie (hasło, kod lub wzór), a jest do niego dostęp, prosimy o zdjęcie zabezpieczenia lub wprowadzenie urządzenie w tryb konserwacji (instrukcja jak to zrobić znajdziesz na naszej stronie w zakładce Napraw Gwarancyjnych). Jeżeli do urządzenia nie ma dostępu (gdyż na przykład ma zbity ekran lub się nie włącza), a klient nie chce utracić danych prosimy o przesłanie nam informacji o zastosowanych zabezpieczeniach. *Zdjąłem blokadę z urządzeniaNie mam możliwości zdjęcia blokadyUrządzenie jest w trybie konserwacjiJeśli nie możesz samodzielnie zdjąć blokady urządzenia pinem lub hasłem i chcesz ją dobrowolnie podać serwisowi, wpisz ją w poniższym polu.Jeśli ekran zablokowany jest wzorem, który chcesz nam dobrowolnie podać w celu ułatwienia diagnozy prosimy by sugerować się numeracją z tego obrazka i wpisać ją w poniższym polu zaczynając od numeru gdzie rozpoczyna się rysowanie wzoru.Dodatkowe uwagi lub niestandardowe usterkiImię i nazwisko *ImięNazwiskoNumer telefonu *Adres e-mail *Adres do odsyłki sprzętu lub "ODBIÓR OSOBISTY" *Sprzęt odeślemy ci za darmo, jeśli adres znajduje się na terenie polski. Płatności za naprawę pozagwarancyjną możesz dokonać po zakończeniu diagnozy lub naprawy za pobraniem lub Blikiem. Skontaktujemy się z tobą, by ustalić szczegóły. Możesz wybrać standardowy adres, lub podać nam paczkomat do którego mamy wysłać sprzęt. Nasz adres to: GSM Bydgoszcz Serwis Samsung Sienkiewicza 4 85-038 Bydgoszcz Tel: 52-322-41-97 Mail: poczta@gsmbydgoszcz.pl PRZY PLANOWANIU WYSYŁKI POLECAMY KORZYSTANIE Z SERWISU FURGONETKA.PLNumer zgłoszeniaPamiętaj by przepisać ten numer i załączyć go w swojej paczce, którą do nas wyślesz. Posłuży on do identyfikacji telefonu i zgłoszenia. Zgoda RODO *Zgadzam się na przechowywanie przesłanych przeze mnie informacji w tej witrynie internetowej do celów udzielenia odpowiedzi na moje zapytanie oraz przeprowadzenie diagnozy/naprawy sprzętu a także w celach odsyłki sprzętu na wskazany adres i zapoznałem się ze szczegółami RODO Samsung z poniższego linku.SZCZEGÓŁY RODO SAMSUNGPrześlij